VVD nieuwjaarsborrel in Museum Huygens’ Hofwijck

Bestuur en fractie van het netwerk VVD Leidschendam-Voorburg nodigen leden, kiezers en liberale vrienden van harte uit voor de nieuwjaarsborrel op zondag 13 januari 2019 vanaf 17.00 uur.

Het wordt weer een bruisend jaar, met fractie, bestuur én met ons netwerk van leden (circa 250!) waarvan vele actieve vrijwilligers. Op 20 maart zijn de Provinciale Staten- en Waterschapsverkiezingen en op 23 mei mogen we stemmen voor Provinciale Staten. Het doel is om zoveel mogelijk kiezers te bereiken en te bewegen hun stem uit te brengen op de VVD. Tijdens de nieuwjaarsborrel kunt u van gedachten wisselen over de komende campagnes en nader kennis maken met elkaar, en met het bestuur en fractie. Introducés zijn van harte welkom.

De nieuwsjaarborrel vindt plaats op zondag 13 januari van 17.00 – 19.00 uur  in Museum Huygens’ Hofwijck, Westeinde 2a in Voorburg. De receptie vindt plaats in de pronkzaal en de oudhollandse keuken van Hofwijck. Het hoofdgebouw is bereikbaar via het poortgebouw aan het Westeinde. Er is voldoende parkeergelegenheid op het stationsplein en de P&R. Fietsen graag parkeren op het terrein van het poortgebouw. Indien de museumkaart gescand kan worden, wordt dat op prijs gesteld.

Wij wensen u alvast goede dagen toe en een gezond en voorspoedig begin van 2019.

Vriendelijke groet,
Bestuur en fractie VVD Leidschendam-Voorburg