VVD Leidschendam-Voorburg Doet!

Zaterdag 10 maart steekt de lokale VVD de handen uit de mouwen bij de Leidschendamse Speeltuinvereniging. In het kader van NL Doet helpt een grote groep VVD’ers mee met de grote schoonmaak om de speeltuin weer helemaal klaar te maken voor het komende seizoen.

De Leidschendamse Speeltuin Vereniging wordt het hele jaar door volledig gerund door vrijwilligers. Daarom kunnen zij altijd extra handen gebruiken. Met deze actie van NL-doet, hopen zij een heleboel klussen in één dag van de lijst te strepen. De VVD draagt de speeltuin een warm hart toe en helpt graag aan handje mee.

Gewoon. Doen.

VVD-raadslid Louise Kortman: ‘De slogan van de lokale VVD is ‘Gewoon. Doen.’ Dan past het natuurlijk hartstikke goed om tijdens NL Doet de mouwen op te stropen en aan de slag te gaan in de gemeente. Door mee te helpen met de grote schoonmaak bij de speeltuin zorgen we ervoor dat alle kinderen in de gemeente weer heerlijk spelend het voorjaar in kunnen gaan.‘

Oranje Fonds

NL Doet is een actie van het Oranje Fonds. Het Oranje Fonds wil dat niemand zich buitengesloten voelt en iedereen mee kan doen in onze samenleving. Het Oranje Fonds steunt daarom initiatieven die ervoor zorgen dat mensen elkaar ontmoeten, minder eenzaam zijn, begrip krijgen voor elkaar en zich inzetten voor een ander. Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima zijn sinds de oprichting het beschermpaar van het Oranje Fonds.

Op vrijdag 9 en zaterdag 10 maart zijn er nog veel meer klussen te doen in onze gemeente. Wilt u net als de lokale VVD ook helpen? Kijk hier voor leuke klussen bij u in de buurt.