VVD DEELT PLUIMEN UIT

Onlangs bracht de VVD fractie een werkbezoek aan het Historisch Centrum van Voorburg. Opvallend was dat er veel nieuwe ondernemers zijn bijgekomen. De VVD juicht dit toe en bezocht drie nieuwe ondernemers om hen succes te wensen maar bovendien om te vragen naar problemen die ondernemers in de starttijd hebben ervaren. Zowel Elpi Enoteca, the Read Shop als Coffee Works werden beloond met een pluim van de VVD voor durf en lef om in deze tijd uitgebreid te investeren in een nieuwe zaak en met succes!!

VVD deelt pluimen uit

Duidelijk werd wel dat er door het college veel gedaan kan worden aan de regeldruk en het vergunningenbeleid. Vaak verlopen aanvragen traag en lopen ondernemers op tegen muren van bureaucratie.
Ook het parkeerregime laat te wensen over. De VVD gaat hier vragen over stellen en overweegt het college te vragen of het mogelijk is drie uur te parkeren bij de blauwe zonen in plaats van twee uur. Dit geeft bezoekers meer tijd om naast het drinken van een kop koffie ook nog uitgebreid te kunnen winkelen.
Ook mag de uitstraling van het gebied iets vriendelijker. Hang plantenbakken op en zorg dat de straat er pico bello bij ligt. Met wat zon en gezellige terrassen komen de bezoekers vanzelf, aldus fractievoorzitter Astrid van Eekelen.