VVD brengt bezoek aan ondernemers

Vrijdag jl bracht Astrid van Eekelen, lijsttrekker VVD, samen met Adrey Calje, kandidaat raadslid en Ap de Heus, wijkvertegenwoordiger een bezoek aan Anna, Herenstraat 42 in Voorburg. In het bedrijf zijn rond de 50 ondernemers gevestigd in verschillende segmenten. Ondernemers zoals oa een fotograaf, een tekstschrijver, een houtbewerker en een bakker voor glutenvrije taarten hebben tijdelijk  ruimte gevonden binnen het voormalige gemeentehuis.

Uitgebreid vertelde de enthousiaste ondernemers hoe inspirerend het is om met meerdere ondernemers in een pand te werken maar ook nuttig. Je versterkt elkaar en kunt elkaar helpen bij het verkrijgen/uitvoeren van opdrachten.

Ondernemers zijn het kloppend hart van onze samenleving. Belangrijk is dus dat de gemeente fysieke ruimte creëert voor flexibele kantoorruimtes en bedrijfsverzamelgebouwen.  Alleen op deze manier kunnen we ondernemers de kans geven hun bedrijf te laten uitgroeien tot een bloeiende onderneming binnen onze mooie gemeente.