Tweede-Kamerlid Ziengs presenteert ondernemersontbijt over VVD-programma Leidschendam-Voorburg op 5 juli

De VVD in Leidschendam-Voorburg wil graag weten wat ondernemers bezighoudt. Tweede Kamerlid Erik Ziengs en lokale fractievoorzitter Astrid van Eekelen nodigen daarom alle ondernemers in Leidschendam-Voorburg uit voor een ontbijt op woensdag 5 juli. Wat gaat er goed, wat kan er beter en hoe kan de gemeente u als ondernemer helpen? De VVD zet zich hard in voor lokale ondernemers en wil dat ook na de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018 blijven doen. Doel van het ondernemersontbijt is dan ook om input te verzamelen voor het komende verkiezingsprogramma.

Alle ondernemers – van ZZP’ers tot multinationals – of branchevertegenwoordigers uit de gemeente zijn van harte welkom in bedrijfsverzamelgebouw Conceptors aan de Vlietweg 15 in Leidschendam. Erik Ziengs en Astrid van Eekelen nemen de aanwezigen van 08.00 tot 09.30u mee in een interactief programma. Waar bent u trots op? Waarover maakt u zich zorgen en waar wilt u dat de gemeente zich de komende 4 jaar voor gaat inzetten? Kom langs en praat mee bij het ondernemersontbijt. Deelname, inclusief ontbijt, is kosteloos. Neem uw smartphone mee!

Wanneer: Woensdag 5 juli van 8.00 tot 09.30u

Wat: Ondernemersontbijt

Waar: Vlietweg 15 Leidschendam, bedrijfsverzamelgebouw Conceptors

Wie: Alle ondernemers uit Leidschendam-Voorburg