Terugblik ALV VVD netwerk Leidschendam-Voorburg

De Algemene Leden Vergadering van het VVD netwerk Leidschendam-Voorburg stond afgelopen woensdagavond voor een groot gedeelte in het teken van het verkiezingsprogramma voor de komende Tweede Kamerverkiezingen. Karina Kuperus gaf een boeiend betoog  over de inhoud en totstandkoming van dit programma. Karina heeft als lid van de verkiezingsprogrammacommissie mede aan de wieg gestaan van dit concept. Tijdens de ALV hebben de leden middels menig amendement gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de eigen stem te laten horen. Als liberale partij werd een goede discussie gevoerd over hoe ons VVD netwerk het verkiezingsprogramma aangepast zou zien.

Verder heeft het bestuur een terug- en vooruitblik gegeven op de diverse leden- en campagneactiviteiten, is de begroting voor 2017 goedgekeurd én is besloten dat de VVD afdeling Leidschendam-Voorburg verder doorgaat als zelfstandig netwerk. Tevens is het kaderstellend advies aangenomen, dat de kaders aangeeft naar de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018.

Het bestuur neemt de opmerkingen en aanvullingen van de leden mee op het door ons gevoerde beleid. Samen werken we aan een ideale, liberale woonstad.

Aan het einde van de ALV gaf Astrid van Eekelen, onze fractievoorzitter, een politieke update over actuele zaken als het afvalbeleid, de extra oeververbinding en de gebouwenschuif in het Huygenskwartier. Ook nodigde ze de leden uit mee te lopen met de wijkwandeling in Voorburg Noord op vrijdag 18 november.

Rudolf Quarles van Ufford,