Ophalen ideeën verkiezingsprogramma succesvol

Afgelopen woensdagavond waren er veel leuke, goede gesprekken én een rijke inhoudelijk opbrengst als start voor ons verkiezingsprogramma 2018. Als introductie presenteerde fractielid Philip van Veller over de landelijke, regionale en lokale trends en ontwikkelingen waar onze gemeente mee te maken heeft en krijgt. VVD lijsttrekker en huidig fractievoorzitter Astrid van Eekelen schetste waar we als partij nu staan en hoe zij een liberaal Leidschendam-Voorburg ziet. Via de zogenaamde Mentimer werd visueel duidelijk waar de aanwezigen trots op zijn en dus graag willen behouden voor onze gemeente. Ook werden onze zorgpunten duidelijk en de zaken die we graag willen aanpakken. In de lobby zijn deze punten in groepjes verder uitgewerkt en hier gaat de verkiezingsprogrammacommissie verder mee aan de slag. VVD blijft de komende maanden input vergaren via wijkwandelingen, speciale bijeenkomsten etc. Heeft u een idee of behoefte? U kunt altijd contact opnemen met een van onze fractie- en bestuursleden.

Met dank aan gastheer Het Veurs Theater en Ot Douwes (foto)