Minister van Sport Bruno Bruins (VVD) bij uitreiking Sportprijzen Leidschendam-Voorburg

Op vrijdag 16 februari worden de jaarlijkse Sportprijzen in Leidschendam-Voorburg uitgereikt. Deze feestelijke avond in de sporthal van RKAVV/SEV staat in het teken van lokale sporthelden.  Speciale gast dit jaar is sportminister Bruno Bruins (VVD). Als oud waarnemend burgemeester van onze gemeente en huidig minister van Sport is hij de ideale persoon om de winnaars bekend te maken. Voordat de prijzen worden uitgereikt gaat Bruins in gesprek met vrijwilligers van RKAVV en SEV.

Bruins bedankt sportvrijwilligers
Bruno Bruins kijkt erg uit naar het sportfeest: ‘De kampioenen van nu zaten nog op school toen ik in 2006-2007 burgemeester mocht zijn van deze prachtige gemeente. Het is geweldig om te zien hoe zij zijn uitgegroeid tot echte sporthelden. Daarvoor wil ik het bijzonder de vrijwilligers van de sportverenigingen in Voorburg, Leidschendam en Stompwijk bedanken. Hun passie en inzet maken het mogelijk dat duizenden jongeren zoveel lol aan hun sport beleven.

Programma
Minister Bruins arriveert om 19.30 bij de Kastelenring. Eerst gaat hij samen met Astrid van Eekelen, lijsttrekker van de lokale VVD, in gesprek met vrijwilligers van beide clubs. Daarna spreekt hij alle aanwezigen bij de sportprijs toe en is hij betrokken bij de uitreiking van een aantal prijzen.