Kandidaten voor het Raadslidmaatschap

Begin dit jaar hebben we via de lokale en sociale media een oproep gedaan aan belangstellenden voor het VVD-raadslidmaatschap om zich te melden. We zijn heel blij dat we naast trouwe VVD-leden, ook trouwe kiezers hebben bereikt. Zij hebben onder andere de afgelopen weken een speciale Haya training sociale media gevolgd en zich verdiept in de fijne kneepjes van het voeren van een debat. Het waren inspirerende én gezellige avonden: het is per slot de VVD! De cursus beantwoordde daarnaast aan de gestelde doelen, antwoord op de vragen: past een raadslidmaatschap bij mij en is een raadslidmaatschap te combineren met mijn huidige taken.

Ook als u de introductiecursus niet hebt gevolgd en een kandidaatstelling overweegt (of iemand in uw omgeving kent die bij uitstek geschikt zou zijn voor een VVD -raadslidmaatschap) dan bent u van harte welkom bij de laatste activiteiten:

Op 15 juni a.s. wonen we een (deel van) een fractievergadering bij in Huize Swaensteyn (van 20.00 uur tot 21.00 uur). Opgeven via secretaris@vvd-lv.nl