Iedereen welkom in de VVD-winkel op de Parkweg

De Parkweg 72 in Voorburg, dat is de komende maand de thuisbasis van de VVD in Leidschendam- Voorburg. Onder luid applaus opende lijsttrekker Astrid van Eekelen de speciale VVD-campagnewinkel. Vanaf 1 maart aanstaande tot aan de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart is de winkel open van dinsdag t/m zaterdag. Binnen kunt u kennis maken met de kandidaten van de VVD, de belangrijkste punten in het programma en natuurlijk genieten van een lekker kopje koffie.

Stap bij ons binnen
Astrid van Eekelen is bijzonder trots op de eerste campagnewinkel in Leidschendam-Voorburg voor de komende gemeenteraadsverkiezingen: ‘Het lijkt nog ver weg, maar over een kleine 4 weken mogen we al naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen. Graag staat de VVD dicht bij de inwoners om mee te denken over wat ieder bezig houdt en wat wij daarin kunnen betekenen. De winkel, op de hoek van de Parkweg en de Wielemakersslop, voorziet in deze mogelijkheid. Het leuke aan deze winkel is dat iedereen nu ook letterlijk bij ons binnen kan stappen. Ik wil alle inwoners en ondernemers van harte uitnodigen voor een kopje koffie en een goed gesprek. Hiernaast gaat de VVD, zoals u van ons gewend bent, veelvuldig de wijken in om het gesprek aan te gaan over hoe het gaat in onze gemeente en wat er beter kan.’

Kandidaten
De winkel wordt de komende maand bemand door kandidaat-raadsleden en vrijwilligers van de VVD. Zij staan dagelijks voor iedereen klaar om te kijken wat de lokale VVD kan doen voor een nóg mooiere gemeente. Gewoon even een kopje koffie drinken kan natuurlijk ook. Wilt u meer weten over de lokale VVD, kijk dan facebook of twitter.

Foto gemaakt door Michel Groen (c)