Eindelijk!

Ongelijkvloerse kruisingen van de N14. Eindelijk is Rijkswaterstaat over de brug gekomen met concrete plannen voor de N14. Om te voorkomen dat alles vastloopt is de aanpak van deze kruispunten cruciaal voor onze gemeente.Wij blijven dit punt nauwgezet volgen.

De VVD heeft tijdens de Raadsvergadering aandacht gevraagd voor de effecten in de omgeving. Wij willen dat de kansen die er liggen om tegelijkertijd ook een snelle fietsroute over de tunnels aan te leggen worden gegrepen. En wat de VVD betreft moet er meer aandacht komen voor de verkeersafwikkeling op de wegen rondom de N14. We onderschrijven de zorgen van de inwoners over het extra verkeer rondom de Mall. Zonder goede maatregelen dreigt dat een fors probleem te worden. Een extra brug over de Vliet kan hierbij veel verlichting bieden.

Ook sprak de Raad over het nieuwe bijstandsbeleid. De VVD wil hier graag meer vaart achter. Goede plannen, maar wat ons betreft mag er een tandje bij. De gemeente moet meer mensen uit de bijstand weer aan het werk helpen. Een nieuwe manier van werken van de gemeente om dat voor elkaar te krijgen moet snel worden ingevoerd.