Brainstorm liberaal verkiezingsprogramma VVD

Wij vinden het belangrijk om te horen wat er onder leden en inwoners leeft. Wat mag er volgens u niet ontbreken in het VVD-verkiezingsprogramma voor de GR-verkiezingen 2018? Wat kunnen we volgens u doen om van Leidschendam-Voorburg een nog mooiere gemeente te maken om te wonen, werken, ondernemen, naar school te gaan en te recreëren? Hierover gaan we graag met u in gesprek op woensdagavond 10 mei in Het Veur Theater. Na een inleiding over de lokale trends en ontwikkelingen zal onze lijsttrekker Astrid van Eekelen haar liberale visie op de toekomst van onze gemeente geven. Vervolgens gaan we onder leiding van fractielid Philip van Veller interactief aan de slag met stellingen en vragen via de zogeheten Mentimeter. Om mee te kunnen stemmen heeft u een smartphone of tablet nodig. Neem deze dus vooral mee.

De bijeenkomst wordt gehouden in Het Veur Theater, Damlaan 44 in Leidschendam. Inloop vanaf 19.30 uur. We starten om 20.00 uur. Naast VVD-leden is iedereen die de VVD een warm hart toedraagt van harte welkom.

Bijlage:

2 reacties op “Brainstorm liberaal verkiezingsprogramma VVD

1. Henk Damen

Helaas kan ik 10 mei niet komen, maar zou graag volgende onderwerp geagendeerd willen zien.
      Het is duidelijk dat digitalisering van het ondernemerschap zich versneld manifesteert. Dat geldt in veel mindere mate voor de karige kabelinfrastructuur in onze gemeente om een concurrerende plek in te nemen in de Haaglanden. Voorburg kent veel bedrijvigheid vanuit kleine, veelal op huisadres gevestigde, bedrijven. Echter zijn we alleen aangewezen op de kabel (lees Ziggo) dat hoe dan ook beperkt is. Verglazing van het kabelnetwerk zou een een enorme boost kunnen geven aan het digitale ondernemerschap waarbij Voorburg een pleisterplaats zou kunnen worden voor nieuwe jonge ondernemingen.
      In de regelmatige beschouwingen vanuit Gemeenteraad lijkt hier nauwelijks oog voor te zijn.

Reageren
      1. Hanneke Kadijk Auteur

Beste Henk,
        Dank voor je reactie en input.
        Wij nemen je inbreng graag mee. (Digitale) bereikbaarheid en innovatie: belangrijk voor ondernemerschap.
        Met hartelijke groet,
        Hanneke Kadijk