Bespreek Nederland onder het genot van koffie op de boot, ook op 14 maart in Leidschendam-Voorburg

Op dinsdag 14 maart meert de Bakkie doen-boot aan in Leidschendam-Voorburg. Pieter Duisenberg en Dennis Wiersma, beide kandidaten voor de Tweede Kamer namens de VVD, varen vanaf maandag 6 maart van Leeuwarden naar Den Haag. Onderweg gaan zij met zoveel mogelijk mensen in gesprek. Zij horen graag van u wat er beter kan, maar natuurlijk ook wat er goed gaat in Nederland. De beste manier om dat te zien is natuurlijk vanaf onze rivieren, singels en vaarten.

Om 11:00 uur kunt u bij Zuivere Koffie bij de Sluis terecht voor een kopje koffie en een goed gesprek. Naast Duisenberg en Wiersma zijn ook de voorzitter van de VVD-fractie in de Eerste Kamer, Annemarie Jorritsma, en voormalig zwemkampioene en staatssecretaris Erica Terpstra aanwezig. Dus heeft u een zorg die u wilt delen of een vraag over een standpunt van de VVD. Kom vooral langs en ga ook in gesprek.

Na de koffie bezoekt het gezelschap het Damplein, de markt bij Leidsenhage, het ID-college, het Hospice en het Huygenskwartier. We sluiten de dag af om 17.00 uur met een borrel en een goed gesprek in Café Het Torentje in Voorburg. U bent ook hier van harte welkom.

Natuurlijk zijn ook lokale VVD bestuursleden en raadsleden van de partij.

Vanaf 6 maart tot en met 14 maart vaart de boot langs een tiental plaatsen door heel Nederland om met zoveel mogelijk mensen in gesprek te gaan. Onder het genot van een goede kop koffie praten Duisenberg en Wiersma graag met u. Naast deze vele gesprekken bezoeken zij ook vele jongeren, ondernemers en onderwijsinstellingen. Op deze tocht van Friesland naar Zuid-Holland komen diverse mensen langs, zoals Annemarie Jorritsma, Jeanine Hennis-Plasschaert en Jan Huitema.

Het programma is als volgt:

Maandag 6 maart: Leeuwarden

Dinsdag 7 maart: Sneek