Disclaimer

Voorwaarden voor het gebruik van deze website: uitsluiting van aansprakelijkheid.
VVD Leidschendam-Voorburg besteedt de uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en de actualiteit van alle gepubliceerde data.

Onjuistheden kunnen echter voorkomen. VVD Leidschendam-Voorburg en de aan haar gelieerde ondernemingen, datavendors en toeleveranciers zijn niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuistheden, technische storingen, problemen veroorzaakt door, of inherent aan het verspreiden van informatie via internet.

Wanneer u deze site bezoekt, gaat u akkoord met het bovenstaande. Meent u dat informatie op deze internetsite onjuist is, dan wordt u vriendelijk verzocht dit via e-mail te melden aan de webmaster van VVD Leidschendam-Voorburg.

Foto’s worden gebruikt onder vermelding van de orginele auteur en onder vermelding van de gebruikslicentie, waar mogelijk (cc) Creative Commons 2.0 en de bron. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen wij u ons hier van op de hoogte te stellen.